Hát lassan elkészültek a civiljeim az 1938 VBCW-hoz. A Warlord Games két csomag figuráját még anno Petyo szerezte be nekem az angol E-Bay-ről, egy ott hirdető boltból. A két Warlord Games Partizans (WGB-PZ-21) blisztere darabonként 10,80 Fontot kóstált, melynek mindegyike 8-8- véletlenszerűen összeválogatott figurát tartalmazott. Ennek köszönhetően sikerült az egyik figurából 3-at kapnom, de azt végül is elcseréltem, így nincs olyan figurám, amelyből kettőnél több lenne. Szerencsére itt a festéssel, némi kép változatosabbá lehet tenni az összképet, de azért itt is vannak minimális megkötések, lila, rózsaszín és egyéb rikító színek használatától én személy szerint idegenkedtem. Az elkészült, kifestett figurákon vegyesen használtam Revell és Vallejo akril és Humbrol és Revell olajfestékeket, az előbbieket főként a nagyobb felületek, míg az utóbbiakat a szárazecseteléshez, de természetesen voltak kivételek. A hatás fokozására Citadel bemosó tintákat használtam. Az elkészült 16 figurát két csoportra osztva, az egyik alapja lehet bármelyik VBCW frakciónak, míg a másik csak a baloldaliaknak.

blog15 11a.jpg

A nyers figurák a következő képen néztek ki:

blog15 01.JPG

blog15 02a.jpg

blog15 03a.jpg

blog15 04a.jpg

 

Természetesen először alapozással kezdtem:

blog15 05.JPG

 

Az elkészült figurák:

blog15 06a.jpg

A szovjetek

blog15 07a.jpg

blog15 08a.jpg

A spanyolok

blog15 09a.jpg

blog15 10a.jpg

A helyiek

 

A sereg egyben

blog15 12_1.JPG

Ambasa

Szerző: ambasa  2012.07.15. 15:17 2 komment

Címkék: 28mm wargame Very British Civil War

A bejegyzés trackback címe:

https://karosszektabornok.blog.hu/api/trackback/id/tr774657937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janos900 2012.07.15. 23:33:17

Nagyon jok lettek Ambasa, gratulalok! Ranezesre majdhogynem minden 1918-45 kozotti europai irregularis csapatnak jok. Ireknek, spanyoloknak, meg persze partizannak.
Eppen ma gondoltam ratok, kedden erdemes lesz ranezni a blogomra, lefenykepeztem a nektek szant 5 figurat, aztan talaltam meg 2-ot hozza, meg a jarmuveket is. Egyszoval muhelycikk a lathataron. :)

Viharmadár, Vihar 2012.09.11. 21:24:43

Ez nagyon komoly! Gratulálok! Élvezetes cikkek, egy jópofa rendszer és igényes festések. Csak így tovább...!
süti beállítások módosítása