blog-43 01.jpg

Hagyományosan igen hideg nappal jött el az idei Games Day, a magyarországi wargame közösség éves találkozója. Sokakkal együtt én már egy éve nagyon vártam az eseményt, eddig mindig nagyon jól éreztem magam, és nem volt ez másképp idén sem. Tavaly a Deep Strike-os srácoknak segítettem bemutatót tartani, így kevés lehetőségem volt nézelődni, pláne új játékokat kipróbálni. Most máshogy terveztem. Kész elképzelésem volt, hogy miket szeretnék megnézni, vagy kipróbálni.

Korán érkeztem, nem sokkal a nyitás után, de már akkor sokan voltak a helyszínen. Egyből szembe ötlött, hogy mennyien tolonganak a börze asztaloknál és milyen nagy a kínálat, aminek igen megörültem. A GD-ken egyik kedvenc részem a börze. Szeretek bogarászni, a rengeteg apróság között, és most is sikerült belebotlanom jó dolgokba, de vissza kellett fognom magam. Külön öröm volt, hogy idén sokkal nagyobb volt ez a rész, mint korábban.

blog-43 02.jpg

Elsőnek viszont az asztalokat vettem szemügyre, mielőtt leragadtam volna az árusoknál. Úgy láttam, hogy a GD egy átalakuláson megy keresztül. Míg régebben egyértelműen a WH Fantasy és a WH40000 uralta a rendezvényt, addig mostanra sokkal nagyobb teret szereztek az egyéb játékok. Egy asztalon mutatkozott be a WH40000, míg Fantasy idén talán nem is volt, csak Warmaster, ami azt hiszem a WHFB epic méretarányú változata. Helyett kapott viszont (a teljesség igénye nélkül) a Bushido, a Drum and Shakos, a Foundry Napoleon rendszere, a Rapid Fire, a Gyűrűk Ura, az Infinity, a Malifaux, a Warmachine, az Aeronautica Imperali, az X-Wing Miniature Games űrcsatája és egy kis ork kocsmai verekedés, ami ismét igen népszerű volt az idén. Igen sokszínű felhozatal, ami nagyon jó és remélem ez a tendencia csak folytatódik.

blog-43 07.jpg

blog-43 06.jpg

blog-43 08.jpg

blog-43 11.jpg

blog-43 12.jpg

blog-43 13.jpg

blog-43 14.jpg

blog-43 15.jpg

blog-43 10.jpg

blog-43 09.jpg

blog-43 16.jpg
Terveim között szerepelt kipróbálni az Aeronautica Imperalist, ami egy légiharcot feldolgozó rendszer, és nekem nagyon tetszett. Ellenben nem sikerült az ork kocsmai verekedés, mert mindig tömve volt az asztal (igaz és sem tolakodtam), sem a Warhammer 40000 Epicet. Nagyon impozáns csata volt látható, rengeteg egységgel, de úgy gondoltam, hogy egy számomra teljesen új rendszer kipróbálásához nem biztos, hogy ez a kavalkád a legmegfelelőbb. Tettem egy kísérletet viszont a Deep Strike BT nagyon szép Drum and Shakos asztalánál. Ez egy skirmish rendszerű játék a napóleoni időkben, egy egyszerű szabállyal. Könnyen bele lehet jönni, de azt hiszem nem ez lesz a legújabb, amibe belekezdek.

blog-43 03.jpg

blog-43 04.jpg

blog-43 05.jpg

Nagyon színvonalas volt idén is a festőverseny (legalább is nekem laikusnak), habár kevesebb nevezés érkezett, mint tavaly, de a minőségre nem lehetett panasz (bár ezt a véleményt nem mindenki osztja). Gyönyörű munkák érkeztek és minden induló megérdemli a gratulációt.

blog-43 17.jpg

blog-43 18.jpg

blog-43 19.jpg

Összegezvén, idén is egy remek rendezvényt hoztak össze a szervezők. Nagyon jól éreztem magam, és már most várom a 2013-as Games Day-t. Remélem a népszerűsége is töretlen marad és évről-évre többen jönnek majd el. Egyszer hátha ez a tornaterem is kicsi lesz. Nekem már vannak terveim a jövőre nézve, hátha sikerül megvalósítani. Addig is köszönet a szervezőknek, a kluboknak, a boltoknak és nem utolsó sorban a látogatóknak az idei rendezvényért.

Petyó

Szerző: HPetyo  2012.12.16. 00:00 Szólj hozzá!

Címkék: rendezvény wargame Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://karosszektabornok.blog.hu/api/trackback/id/tr894965487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása